У Павлограді створено аварійну диспетчерську службу

113

Вже тиждень у тестовому режимі працює цілодобова аварійна диспетчерська служба при міськвиконкомі. Про її створення та завдання сьогодні на брифінгу у виконкомі розповіли заступник міського голови Аліса Рябова та керівник КП «Павлоград — Світло» Юрій Сіліч.

«Люди не знають куди зателефонувати, коли вимкнулось світло, є  задимлення у місті, зупинення руху транспорту та багато інших питань. Для їх швидкого вирішення створена аварійна диспетчерська служба. Людина може зателефонувати до неї цілодобово та отримати відповідь на будь-яке питання», — пояснює Аліса Рябова.

Телефон служби 6-24-99.

Найближчими днями буде закуплено мобільний телефон, тому що не всім павлоградцям зручно телефонувати на міський номер.

Кабінет диспетчерів розміщується у міськвиконкомі. Посади диспетчерів обійняли 4 людини. Вони пройшли спеціальний відбір, адже мають бути комунікабельними, терплячими, мати швидку реакцію.

З міського бюджету на створення цієї служби виділено 236 тис. гривень (на 2015 рік). Ця сума включає в себе зарплатню робітникам і купівлю обладнання (комп’ютери, багатоканальні телефони, архіватори, тощо). Поки що обладнання не закупали, і диспетчери працюють зі стареньким комп’ютером та телефоном.

За словами диспетчера Лариси, яка чергує сьогодні, поки що за номером 6-24-99 телефонують близько 5 разів на день. Основні питання — комунальні. Іноді телефонують щоб уточнити інформацію, пов’язану з компенсуванням витрат на поховання, тощо.

P1280675

P1280683

Якщо Вам сподобався цей матеріал, поділіться ним у соціальних мережах. Наш сайт не залежить від політиків та олігархів. Тому ми маємо можливість оперативно та без цензури надавати об’єктивну та неупереджену інформацію про політичні, економічні, соціальні процеси в регіоні. Робота команди журналістів та редакційної колегії відбувається за власний рахунок. Подальше фінансування проекту передбачається за рахунок підтримки громади або інших громадських організацій. Підтримайте проект Павлоград.dp.ua!