Центр надання адміністративних послуг не може якісно обслуговувати клієнтів

Центр надання адміністративних послуг павлоградської міської ради не справляється із навантаженнями. Це призводить до погіршення якості обслуговування клієнтів. Про це йшлося під час сесії депутатів міської ради.

Із 1 жовтня до 57 послуг, котрі надавав центр, додалось іще 19. Це послуги міграційної служби та юстиції. Кількість звернень до центру значно зросла. Спеціалістам установи доводиться працювати без перерви на обід та вихідних. За повідомленням керівника центру Тетяни Савченко, великий масив роботи додався, коли до них перейшли послуги міграційної служби міста.

«Доводилось приймати по 200 чоловік на день. Найчастіше  люди звертаються за питаннями видачі паспортів, прописки, виписки. Звичайно, наші 4 адміністратори дуже перевантажені. Автомат, котрий видавав електронні талони із вказаним часом прийому спеціалістом, довелось відключити. Бо люди всерівно займали живу чергу і виникали непорозуміння та нарікання. Ми звернулись до міськвиконкому із проханням про збільшення кількості штатних одиниць»

 – говорить Тетяна Савченко.

Депутати міської ради вирішили збільшити штат працівників центру на 4 одиниці. Разом із тим, скоротивши 4 працівники міськвиконкому. Хто потрапить під скорочення вирішуватимуть на наступній депутатській сесії.